7.09.2017

MASUM DEĞİLİZ....

Kabul edilebilir mazeretlere sığınacak kadar makul bir saflıktı benimkisi.. Masumiyete sığar mıydı bilmiyorum ama zaten söylentiler hiçbirimizin masum olmadığı yönündeydi.
Belki de oradan tanışıyorduk.
Seçenekler sunulmuştu, hadsizce çoktu, ama biz acılardan bağlanmayı yeğledik birbirimize..Daha samimi, daha yapmacıksız ve sağlam gerekçeydi kendimizce...
Şimdi, kozasından sıyrılmaya çalışan ipek böceği misali, bekliyorum ve biliyorum gideceğini..
Dilerim ki,
Hiç unutmazsın,
Seni nasıl sevdiğimi...!!!

4 yorum:

  1. "Sağlam gerekçeler!" N'oldu onlara?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Kendimizce" dedim ya Ali..Çok da sağlam değilmiş ya da zamanla sağlamlığını yitirmiş demek ki:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. İnsan alıştıra alıştıra söyler, çok hazırlıksız yakaladın beni ;)

      Sil